Elsőre nézzünk egy közismert márka, közismert alfaját.

A kérdés adott. miért is? 
Nos talán ezekért? :)

Tesco kamubeömlő, de igazából minek is? fékezóerőt jelent, de mást?  

Oké, rányalt egy szép nagy emelvényt, de minek is? nem fért el az 1.0? :) vagy síbox? :)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


Na, itt a büszke tulaj, már elég komoly bevásárláson van túl, de miért tartja a szappant a motorháztetőn? :D
Valamint mi indokolja a rácsot? hűteni kell a váznyúlványt? :D
az irdatlan menetszelet viszont el kell terelni a dísztárcsa elől, nehogy elvesszen. :D 

következőt..

 

 

 

 

 

 

 

 



Az iszonyat. patkóbajusz forma "lökhárító".. kíváncsi volnék mit hárít egy ilyen, robban miszlikbe az első koccanásnál, ellenben marharanda :D
bevásárlókocsit megidéző hangulatot ébreszt hátul a fogantyú.
és az olcsó bevásárlóközpontok gyerekosztályán kaphatő műanyag játékvrsenyautók világát a kockás matrica :D kifelejtettem valamit?
Ja, a nyúlketrec mögül már kiszökött a nyúl?
A Celicás helyében én inkább máshol parkoltam volna le, még azthiszik ismerik egymást.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Állóhelyben AWD rajtot imitálni, vagy a szárny annyira leszorít még parkolás közben is? :D
Miért kék az alja hátul? nem értem a koncepciót! :)

 

 Előre is bocsi ha egyelőre nem vagyok elég sziporkázó, bele kell jönnöm ebbe is.. blogot még nem vezettem.. de mindent ki kell próbálni, kivéve a nemibetegséget, és a népitáncot.

Címkék: gagyi suzuki

A bejegyzés trackback címe:

https://vertunner.blog.hu/api/trackback/id/tr37829970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása